Soul move
Permalink
http://hdl.handle.net/20.500.12082/956Exportar
Compartir
Estadísticas
View Usage StatisticsMetadata
Show full item recordAuthor
Campreciós Sala, Damià
Abstract
The main objective of this project is the creation of a product design brand focused on the different concepts of home design. The name of the brand Soul Move Design is born from the union between the creator and the art of designing. Therefore, it is a movement that arises from the soul of the artist but that is influenced by the connection with the world of design with which he has been in contact, and by the knowledge acquired throughout the Degree of Design realized in EINA (University Center of Design and Art in Barcelona). The values of the brand are the versatility, dynamism and minimalism as the main axes. It is intended for the user to be the protagonist in the creation of spaces and environments through the designs and also to interact in an unique way with the objects. In order to create this link, it has been abandoned the purely aesthetic part of these to focus on its functionality. The methodology used to carry out this project has been, above all, the practical work that enriched with theoretical learning has allowed the results to be achieved. These are based on five products; They, Shaker, Eclipse, Hangarc and Bolet. Each collection carries the essence of the brand and breathes the concepts that this pursues. L’objectiu d’aquest treball és la creació d’una marca de disseny de producte pròpia centrada en els diferents conceptes de disseny per la llar. El nom de la marca Soul Move Design neix de la unió entre el creador i l’art del disseny. Així doncs, és un moviment que sorgeix de l’ànima de l’artista però que es veu influenciat per la connexió amb el món del disseny amb el qual ha estat en contacte, i pels coneixements adquirits al llarg del Grau de Disseny realitzat a EINA (Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona). Els valors de la marca són la versatilitat, el dinamisme i el minimalisme com a eixos principals. Es persegueix que l’usuari sigui el protagonista en la creació d’espais i ambients mitjançant els dissenys i que sigui aquest qui interactuï de manera única i singular amb els objectes. Per tal de crear aquest vincle s’ha deixat de banda la part purament estètica d’aquests per centrar-se en la seva funcionalitat i així anar més enllà de la superficialitat. La metodologia emprada per realitzar aquest projecte ha estat sobretot el treball pràctic que enriquit amb els aprenentatges teòrics ha permès que s’arribés als resultats. Aquests es basen en quatre productes; They, Shaker, Eclipse i Hangarc. Cada col·lecció duu l’essència de la marca i respira els conceptes que aquesta persegueix. El producte Bolet s’incorporarà més endavant.
Subject
Mobles -- DissenyPrestatgeries -- Disseny
Llums -- Disseny
Taules (Mobles) -- Disseny
Cadires -- Disseny
Date
2019Collections
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Galeria d’art 1717 : una masia de l’Empordà convertida en un centre d’art i residència de creatius
Puigdomènech Puig, Ariadna (2017)El projecte planteja la reforma d’una masia de principis del segle XVIII, a Sant Feliu de Boada, un poblet medieval al bell mig del Baix Empordà. La finalitat del treball és aconseguir un centre d’art i una residència ...