Show simple item record

dc.contributor.authorBartomeu, Elena, 1978-
dc.contributor.authorSoldevilla de ViIallonga, Sofia
dc.contributor.authorRivera Prieto, Artur
dc.date.accessioned2020-01-10T12:14:55Z
dc.date.available2020-01-10T12:14:55Z
dc.date.created2019
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12082/926
dc.description.abstractObjectius: determinar el temps de lectura i la llegibilitat de dues versions d'una mateixa senyalització en carretera: (1) la regulada per la política pública d'inscripcions del Ministeri d'Urbanisme i Obres Públiques (BOE, 1987); (2) una versió proposada pels autors en la qual s'inverteix la direcció de lectura. Metodologia: es prepara un experiment en dues rondes de test d'usabilitat amb 8 usuaris amb una senyalització en carretera a l'àrea metropolitana de Barcelona. Resultats: els resultats mostren un increment en la llegibilitat d'un 57,5%.ca_ES
dc.format.extent1 p.ca_ES
dc.language.isocaca_ES
dc.publisherUniversitat Autònoma de Barcelonaca_ES
dc.relation.ispartofV Symposium grafica: trobada acadèmica d'investigació en disseny gràficca_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectLlegibilitat (Impremta)ca_ES
dc.subjectTipografiaca_ES
dc.titleDirecció vs. velocitatca_ES
dc.typeotherca_ES
dc.rights.accessRightsopenAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International