Loop : redisseny del festival de videoart de Barcelona
View/open
Permalink
http://hdl.handle.net/20.500.12082/884Exportar
Compartir
Estadísticas
View Usage StatisticsMetadata
Show full item recordAuthor
Ferré Guix, Daniel
Abstract
La intenció del projecte és dotar el Festival de Videoart Loop d’una nova identitat gràfica atemporal creant un sistema visual flexible i adaptable a les diferents peces de comunicació. En el recorregut es treballa inicialment una tipografia ad-hoc, les aplicacions sobre paper, el disseny digital, senyalística i audiovisuals. S’investiguen les diferents formes d’adaptació de la nova imatge gràfica a les necessitats del festival. L’objectiu és proveir el festival d’una imatge sòlida però flexible, contundent però adaptable i especialment d’un caràcter intransferible i característic de la convocatòria anual. El resultat és la creació d’un llenguatge visual basat en el micro píxel, la mínima expressió de la imatge digital. La intención del proyecto es dotar al Festival de Videoarte Loop de una nueva identidad gráfica atemporal creando un sistema visual flexible y adaptable a las diferentes piezas de comunicación. En el recorrido se trabaja inicialmente una tipografía ad-hoc, las aplicaciones sobre papel, el diseño digital, la señalética y audiovisuales. Se investigan las diferentes formas de adaptación de la nueva imagen gráfica a las necesidades del festival. El objetivo es proveer al festival de una imagen sólida pero flexible, contundente pero adaptable y especialmente de un carácter intransferible y característico de la convocatoria anual. El resultado es la creación de un lenguaje visual basado en el micropíxel, la mínima expresión de la imagen digital. The main goal of the project is to provide the Loop Videoart Festival with a new timeless graphic identity, creating a flexible visual system adaptable to the different communication items. The working process starts with the design of a typeface that is then applied on paper communication, digital design, signage and video. The different forms of adaptation of the new graphic image to the needs of the festival are investigated. The goal is to provide the Festival with a solid but flexible image, forceful but adaptable and especially of a non-transferable and únic character to the annual call. The result is the creation of a visual language based on the micro-pixel, the minimum expression of the digital image.
Subject
FestivalsImatge corporativa
Logotip
Construcció de marca (Màrqueting)
Marxandatge