Show simple item record

dc.contributor.authorCosta, Tània
dc.date.accessioned2018-05-31T08:40:48Z
dc.date.available2018-05-31T08:40:48Z
dc.date.created2014
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2385-6203
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12082/798
dc.description.abstractTreballar fora de l’aula, immersos en el context professional i/o quotidià, genera una tensió que produeix un tipus d’aprenentatge que per a certes disciplines resulta més complert i compromès que el coneixement “simulat” impartit dins l’entorn acadèmic. El coneixement adquirit a través de l’experiència es sedimenta com a part de la identitat del subjecte actor i s’instal·la, doncs, com a record inesborrable en la memòria personal.ca_ES
dc.description.abstractWorking outside a classroom, immersed in a professional and/or everyday setting, generates a tension which results in a kind of learnig experience which is, for certain disciplines, more complete and engaged than that “simulated” knowledge provided within an academic environment. Experientially acquired knowledge deposits as part of the subject actor and it settles down, therefore, as an indelible remebrance in a person's memory.en
dc.format.extent10 p.ca_ES
dc.language.isocaca_ES
dc.publisherCIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovacióca_ES
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectDisseny -- Ensenyament -- Mètodes actiusca_ES
dc.titleLa docència fora de l'aula com a estratègia de l'aprenentatge a través de l'experiènciaca_ES
dc.typearticleca_ES
dcterms.isFormatOfReproducció del document publicat a: http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/594ca_ES
dcterms.isPartOfRevista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Núm. 2 (2014)ca_ES
dc.rights.accessRightsopenAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International