Show simple item record

dc.contributor.authorCosta, Tània
dc.contributor.authorHuertas, Salvador
dc.date.accessioned2018-05-31T07:57:21Z
dc.date.available2018-05-31T07:57:21Z
dc.date.created2016
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2385-6203
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12082/797
dc.description.abstractProposem el format de debat creatiu i les eines de Design Thinking a fi de fomentar l'aprenentatge cooperatiu. Entenem com a debat creatiu aquell que és dissenyat, conduit i gestionat per els mateixos participants, emprant eines pròpies de metodologies del procés creatiu del projecte de disseny. L'objectiu del debat creatiu és potenciar el pensament disruptiu i emancipar els processos d'aprenentatge dels estudiants universitaris.ca_ES
dc.description.abstractWe propose a creative debate format and the Design Thinking tools in order to promote cooperative learning. We understand creative debate as that which is designed, run and managed by participants themselves, making use those tools proper to methodologies of creative design in the designing project. The aim of creative debate is to strengthen disruptive thinking and to emancipate learning processes of university students.en
dc.format.extent11 p.ca_ES
dc.language.isocaca_ES
dc.publisherCIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovacióca_ES
dc.rightsAttribution 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectDisseny -- Ensenyament -- Mètodes actiusca_ES
dc.titleEines de disseny per al foment de l'aprenentatge cooperatiu en els debats creatiusca_ES
dc.typearticleca_ES
dc.typepublishedVersion*
dcterms.isFormatOfReproducció del document publicat a: http://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui/article/view/966ca_ES
dcterms.isPartOfRevista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Núm. 3 (2016)ca_ES
dc.rights.accessRightsopenAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution 4.0 International