A la recherche du... una campanya de crowdsourcing per captar fons documentals
Ver/abrir
Enlace permanente
http://hdl.handle.net/20.500.12082/782Exportar
Compartir
Estadísticas
Ver Estadísticas de usoMetadatos
Mostrar el registro completo del ítemAutor
Alcaraz Martínez, Rubén
Massaguer, Lluc
Sierra Trilla, Irene
Bustos Martínez, Miguel
Pibernat i Domènech, Oriol
Gesa Zaragoza, Ferran
Olivé, Xavier
Resumen
Introducció: En el context de celebració i retrobament fruit del 50è aniversari d'EINA, es veu l’oportunitat d’iniciar una campanya de proveïment participatiu (crowdsourcing) orientada a la captació de fons documentals que permetin ampliar els documents relatius a treballs d’estudiants, apunts d’assignatures i materials docents. Metodologia: Es programen tres trobades diferents organitzades per dècades i es dissenya una imatge específica inspirada en la reflexió de Marcel Proust sobre el poder evocador de les magdalenes per desencadenar records, acompanyades d’il·lustracions i una imatge específica. Resultats: 41 participants durant els dos dies que dura l’activitat. 5 participants que s’afegeixen en dies posteriors. En total es reuneixen 1226 fotografies en diferents formats i suports (paper, negatiu i diapositives) i 3500 imatges corresponents a materials textuals i dibuixos.