Plei : comunitat d'aprenentatge basada en el joc com a metodologia educativa
View/open
Permalink
http://hdl.handle.net/20.500.12082/757Exportar
Compartir
Estadísticas
View Usage StatisticsMetadata
Show full item recordAuthor
Miñón Prat, Guillem
Abstract
Plei és la comunitat d’aprenentatge de Del Mar Academy que creu en el joc com a catalitzador del desenvolupament holístic dels seus membres. Les seves eines per créixer com a comunitat són un ventall d’activitats educatives dins tres divisions; artística, atlètica i acadèmica. Així com una estratègia de comunicació basada en el coneixement dels estats de joc viscuts pels seus participants. Com a línia gràfica s’opte per dissenyar un sistema tipogràfic flexible capaç d’adaptar-se a cadascuna de les identitats dels pleiers. La peça principal és la creació d’un catàleg anual que recull i mostra els membres i els seus moments de trànsit. Plei es la comunidad de aprendizaje de Del Mar Academy que cree en el juego como catalizador del desarrollo holístico de sus miembros. Sus herramientas para crecer como comunidad son un abanico de actividades educativas dentro de tres divisiones: artística, atlética y académica. Así como una estrategia de comunicación basada en el conocimiento de los estados de juego vividos por sus participantes. Como linea gráfica se opta por diseñar un sistema tipográfico flexible capaz de adaptarse a cada una de las identidades de los pleiers. La pieza principal es la creación de un catálogo anual que recoge y muestra los miembros y sus estados de trance. Plei is the Del Mar Academy’s learning community, which believes in playing as catalyzed of its members integral developing. Its tools to grow as community are a range of educational activities within three divisions: artistics, athletics & academics. In addition, a communication strategy based on to know its members states of play. As graphic line, it’s decided to design a dynamic type system able to suit every pleier identity. The main application is a catalogue which gathers and shows all the community members and their moments of trance.
Subject
Tipus de lletra (Ordinadors) -- DissenyTipografia
Llibres -- Disseny