Show simple item record

dc.contributor.authorAlemany Barris, Josep
dc.contributor.authorQuetglas, Josep, 1946-
dc.contributor.authorPibernat i Domènech, Oriol
dc.contributor.authorCrous Masó, Francesc
dc.contributor.authorMassaguer, Lluc
dc.contributor.authorSteegmann, David
dc.date.accessioned2018-04-16T09:26:24Z
dc.date.available2018-04-16T09:26:24Z
dc.date.created2018-02-19
dc.date.issued2018-02-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12082/746
dc.description.abstractQuè es pot ensenyar del que és necessari aprendre és la qüestió que perseguim aclarir tots aquells que exercim la docència des d'un centre dedicat a les pràctiques creatives, com ara les de l’art i el disseny. Entre el tot i el res hi ha un espai de reflexió al que podem accedir des de la nostra experiència docent o des de la nostra vivència d’aprenents. Aquest és el punt de partida d’aquest debat.ca_ES
dc.format.extent116 min.ca_ES
dc.language.isocaca_ES
dc.publisherEINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelonaca_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectDisseny -- Ensenyamentca_ES
dc.titleEnsenyar disseny? aprenentatges necessaris v/s ensenyaments possiblesca_ES
dc.title.alternativeConverses freqüentades amb Pere Rieraca_ES
dc.typeRecording, oralca_ES
dc.rights.accessRightsopenAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International