Disseny d'un centre escolar : quan es projecta a partir d'un model educatiu
View/open
Permalink
http://hdl.handle.net/20.500.12082/667Exportar
Compartir
Estadísticas
View Usage StatisticsMetadata
Show full item recordAuthor
Ballesteros García, Núria
Abstract
Cal que un disseny espaial estigui vinculat a una filosofia, una idea i/o una forma de fer, recolzades per un marc teòric que les sustententi sense perdre de vista la funcionalitat. El projecte es basa en fer una proposta de disseny, en el marc d’un edifici escolar, que exemplifiqui la correlació directa entre la presa de decisions a l’hora d’optar per un enfoc educatiu determinat i l’espai fisic que ha de facilitar la posada en practica del mateix; fent una remodelació de la distribució dels espais i creant un mobiliari adequat a les activitats que s’hi hagin de realitzar. It’s necessary for a spatial design to be linked to a philosophy, an idea and/or a way of doing, supported by a theoretical framework that sustains them without forgetting its functionality. This project is centered on making a design proposal, in the setting of a school building, which exemplifies the direct correlation between the decision making when choosing a specific educational approach and the physical space that must facilitate its implementation, refurbishing the spatial distribution and creating adequate furniture for the activities that should take place.
Subject
Escoles -- RemodelacióEscoles -- Disseny i construcció