Show simple item record

dc.contributor.advisorGórriz, Pilar
dc.contributor.authorRos Comesaña, Sabela
dc.date.accessioned2014-07-16T16:44:00Z
dc.date.available2014-07-16T16:44:00Z
dc.date.created2014
dc.date.issued2014-07-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12082/318
dc.description.abstractVIGO és un projecte d’identitat corporativa que consisteix en el redisseny de la identitat visual actual del sistema de transport públic de la ciutat gallega de Vigo. El Projecte de Fi de Grau es centra en el desenvolupament de la seva identitat a través del disseny de les diferents peces de comunicació gràfica i de senyalètica pròpies d’un sistema de transport públic. L’objectiu principal és dotar a la ciutat de Vigo d’un sistema de identitari per al transport públic propi i únic, que formi part de la identitat de la ciutat. La inexistència actual d’una imatge pròpia i reconeixible fa evident la necessitat d’intervenir. El caràcter real de la proposta fa d’aquest projecte, al marge d’intervenir en aspectes de disseny gràfic, un projecte gràfic d’interés social per als ciutadans i usuaris.ca_ES
dc.description.abstractVIGO es un proyecto de identidad corporativa que consiste en el rediseño de la identidad actual del sistema de transporte público de la ciudad gallega de Vigo. El Proyecto de Final de Grado se centra en el desarrollo de su identidad a través del diseño de las diferentes piezas de comunicación gráfica y de señalización propias de un sistema de transporte público. El principal objetivo es dotar a la ciudad de Vigo de un sistema identitario para el transporte público propio y único, que forme parte de la identidad de la ciudad. La inexistencia actual de una imagen propia y reconocible hacen evidente la necesidad de intervenir. El carácter real de la propuesta hacen de este proyecto, al margen de intervenir en aspectos de diseño gráfico, un proyecto gráfico de interés social para ciudadanos y usuarios.es_ES
dc.description.abstractVIGO is a branding project that consists on the redesign of the current visual identity of Vigo’s public transport system. The project is focused in developing this identity by designing all the graphical communication elements and the signage that usually exist in a public transport system. The main goal of this project is to create a unique identity system for the public transport that belongs actually to the city. The current absence of this identity outline the need for an intervention. The fact that this project is real not only makes it a design project but a project of social interest for the users and citizens of Vigo.en
dc.format.extent97 p.ca_ES
dc.language.isoes
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ca_ES
dc.sourceDipòsit Digital Einaca_ES
dc.subjectLínies d'autobusosca_ES
dc.subjectImatge corporativaca_ES
dc.titleVigo : rediseño de la identidad de un sistema de transporte públicoca_ES
dc.typebachelorThesis
dc.rights.accessRightsopenAccessen


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International