Sub-communities within this community

Recent Submissions

  • La Badalona, històries en femení 

    Faner Cortés, Clara (2020)
    La Badalona, històries en femení és el resultat d’un procés de col·laboració amb un grup de 15 ones migrades de diferents països i que ara comparteixen un mateix context: els barris de la Salut i voltants de Badalona. ...
  • coHabitar l’Autonomia : concepció de l’habitatge com a experiència d’evolució col·lectiva 

    Pujol Soler, Clara (2020)
    El projecte situa en el punt de mira al col·lectiu jove en etapa de transició, des del moment de ’emancipació domiciliària fins a una definitiva inserció adulta. Partint de la problemàtica d’aquest ol·lectiu en l’accés ...
  • El col·lectiu: proposició d'un nou espai a Barra de Ferro 

    Navarro i Roya, Andrea (2020)
    El Col·lectiu busca ser un espai social de trobada, reunió i d’EINA, per a desenvolupar els seus projectes, ja siguin acadèmics o professionals, organitzar activitats, etcètera, i alhora entrar en contacte amb altres membres ...
  • Alba 

    Mas Druguet, Ivette (2020)
    El projecte planteja la creació d’un objecte transformable en espai, creant una atmosfera on es treballa amb l’estimulació sensorial amb l’objectiu d’aconseguir una reducció en els índexs d’estres i ansietat causats pel ...
  • Castellsapera, cohabitatge a matadepera 

    Figueras Valles, Isabel (2020)
    El projecte planteja la divisió d’una casa gran unifamiliar, situada en un barri residencial de Matadepera, en tres habitatges independents i uns espais comuns. Un projecte per reutilitzar i donar un segon cicle de vida a ...
  • Memes d'Internet i la seva classificació 

    Peña Soler, Elisenda (2020)
    Estudi dels memes d'internet, amb l'objectiu de realitzar un prototip de pàgina web de visualització de memes. Aquesta web necessita un sistema de classificació de memes, per facilitar la seva cerca i trobada. Per això, ...
  • La multimodalitat com a canal d’expressió de la direcció d’art 

    Jonker, Melissa (2020)
    Un projecte centrat en la recerca i l'aprenentatge de què vol dir ser director d'art. Entendre el llenguatge multimodal que requereix la professió i posar-ho en pràctica per assolir les habilitats bàsiques per entrar en ...
  • Mi miedo: investigación artística sobre el miedo considerando al sujeto como fuente de conocimiento para la realización de una experiencia estética turbadora en formato audiovisual 

    Guerrero Martin, Aitor (2020)
    Entendemos por miedo a un conjunto de respuestas psicofisiológicas que se dan en el cuerpo como una herramienta para preservar la vida ante amenazas externas y que ha servido como uno de los mecanismos adaptativos que ha ...
  • ¡¡Emociones!!: creación de un juego de mesa para la educación emocional 

    Franco Fernández, Núria (2020)
    Este proyecto consiste en la creación de un juego de mesa, como medio más apropiado para que los niños, a partir de 7 años, pongan en práctica sus competencias emocionales. Parte de la base de la conciencia emocional, ...
  • El Tarot experiencial: un rediseño de la práctica para la reflexión personal 

    Ferrer Cambra, Marta (2020)
    La práctica de Tarot centrada en la adivinación ha sufrido cierta evolución en las últimas décadas, dando lugar al Tarot terapéutico, cuya práctica se centra en el desarrollo personal del consultante. Esta nueva manera de ...
  • Conversaciones con flores: las flores dentro de la práctica artística y emocional 

    Casteleiro Sanchez-Candamio, Nastia (2020)
    En actualidad son varios los estudios que tratan de aproximarse a entender la materia de las flores. En el campo del arte y el diseño las propuestas de investigación son diversas e intentan enfatizar la relación que tiene ...
  • Nonsa : espacios urbanos como activadores de la inteligencia espiritual 

    Ginesio Anechina, Claudia (2019)
    La paraula Nonsa es refereix a aquells espais urbans que per les seves característiques espacials i de percepció funcionen com a activadors de la Intel·ligència Espiritual. Aquest treball busca definir les característiques ...
  • CM01 : cadira de fusta 

    Vinyeta i Grivé, Ignasi (2019)
    The chair is one of the elements that collaborates with the habitability of a space, we can sit, relax, chat and even sleep. Few elements of a home offer so many possibilities of entry and if you keep going you can become ...
  • Kēia : disseny i producció d’un joc infantil educatiu 

    Herrera Alonso, Sarai (2019)
    En aquest document trobarem un breu procés d’investigació en el camp de la psicologia infantil i dels procesos d’aprenentatge en relació amb l’element joc com a via facilitadora de coneixements. L’aplicació d’aquest estudi ...
  • Space : investigación y desarrollo de producto para adaptación de la cocina a las necesidades actuales 

    Ferraz, Louis Robert (2019)
    Este proyecto surge por la ambición de encontrar un problema en la sociedad para ser solucionado. Mi intención era de convertir este problema en una propuesta en forma de producto que fuera capaz de resolverlo. De todos ...
  • Soul move 

    Campreciós Sala, Damià (2019)
    The main objective of this project is the creation of a product design brand focused on the different concepts of home design. The name of the brand Soul Move Design is born from the union between the creator and the art ...
  • Dooble : la bicicleta amb una doble vida 

    Ayala Adell, Marc (2019)
    Aquest treball aborda el repte de dissenyar una bicicleta infantil ideal per garantir una trobada satisfactòria de l’infant amb la seva primera bicicleta i facilitar la transició de l’equilibri al pedaleig. Per aquest ...
  • Domus : plataforma digital per al co-habitatge 

    Rovira Picó, Berta (2019)
    El co-habitatge pot arribar a ser una eina de transformació que generi solucions que protegeixin i restaurin els ecosistemes socials i els entorns urbans a partir de la creació de relacions de benefici mutu entre persones, ...
  • Katwalk 

    Aleix Vallecillo, Katia (2019)
    En el mundo del diseño para animales, la oferta actual de accesorios y complementos para gatos suele manifestarse por medio de productos destinados únicamente a nuestra mascota y para su uso personal e único. La relación ...
  • UX mobility TMBLight : la interacción de usuario como eje de la movilidad dentro de la ciudad sostenible 

    González de Pablo, Manuel Antonio (2019)
    El objetivo de este trabajo es crear un sistema que mejore la experiencia de usuario del transporte público de Barcelona, en concreto del metro. La idea nace al ver que a sus clientes no se les da la suficiente atención ...

View more