Browsing by Title
Now showing items 465-484 of 484
-
Vacío fértil : condiciones de procesos generativos
(2019)A través de la fotografía, la intervención y distintas formas de escritura como la poesía y el cuento, investigo el concepto de Vacío Fértil en los paisajes cotidianos. Busco poder generar un espacio de reflexión donde se ... -
Vaivé
(2016)“Vaivé” és una revista impresa bianual que tracta el tema de les marees no des de la vessant científica sinó des de l’etnologia marítima. Parla de com ens afecten i com les interpretem en el territori espanyol, una visió ... -
Els valors del packaging a través d’un envàs take away per restaurants ecològics
(2016)Veure i viure la contaminació de les platges és un fet cada vegada més habitual entre la població actual. Tones de deixalles són abocades al mar dia rere dia, sent el plàstic el material més abundant i, a la vegada, el més ... -
Vassos comunicants per a una vida líquida
(2018)Aquest projecte ha sorgit per la necessitat d’establir un canvi en el concepte que tenim de la distribució d’un habitatge i, alhora, de la planificació que fem de la nostra vida. Com una eina que utilitzem de manera ... -
Veovelíngula : exposición de trabajos del Curso de Especialización en Ilustración para Publicaciones Infantiles y Juveniles 2017-2018
(EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2018-04)Catàleg de l'exposició del Curs d'Especialització en Il·lustració per a Publicacions Infantils i Juvenils, 2017-2018. -
Veritats i varietés
(EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)Des de la seva experiència, Carles Murillo parla del rol del dissenyador més enllà de la definició estàndard o més immediata de disseny gràfic, com pot ser el del dissenyador-editor, el dissenyador-dinamitzador, el ... -
El videojoc com a eina de comunicació
(2018)En aquest treball trobarem una investigació que estudia en canvi de paradigma actual al món dels videojocs. Posant èmfasis en la seva capacitat com a eina comunicativa. Per poder-ho explicar es proposa un estudi històric, ... -
Vídia : sensorialitat del vi
(2014-10-23)Vídia és una marca de vi pensada per omplir un buit en el mercat, destinada a un tàrget de gent inexperta però inquita per iniciar-se al món del tast de vins. Basada en un codi visual format per les cinc característiques ... -
Vigo : rediseño de la identidad de un sistema de transporte público
(2014-07-16)VIGO és un projecte d’identitat corporativa que consisteix en el redisseny de la identitat visual actual del sistema de transport públic de la ciutat gallega de Vigo. El Projecte de Fi de Grau es centra en el desenvolupament ... -
Visual communication paradigm/s
(2017)Es un projecte interdisciplinari el qual explora el concepte de comunicació visual i obre una línia d'investigació. En el curs d'aquest projecte, he desenvolupat el que significa "veure" i també com el nostre sistema visual ... -
Visualitzacions infogràfiques : dispositius crítics amb capacitat funcional
(2014-11-06)Aquesta investigació centra els seus esforços a estudiar la capacitat de representació gràfica que el Big Data està generant, a través d’infografies i visualitzacions de dades en el nostre paisatge visual quotidià. Més ... -
Voltata
(2017)VOLTATA és un encàrrec fictici d’un establiment de pizzes take away que vol oferir un producte de qualitat i artesà amb l’ajuda d’un treball identitari que faci que es diferenciï del que coneixem en el sector. Per tant ... -
La voz como fenómeno : palabras aladas, cuerpos sonoros y escucha digital
(2019)La veu és un fenomen difícil de descriure amb paraules. Les veus ens acompanyen des de les nostres primeres experiències corporals i són protagonistes en la nostra comunicació diària. Escoltem veus i tenim la nostra pròpia ... -
Way on : designing from habit to product : catalogue
(EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)Way on is a collective initiative developed by the 3rd and 4th year students of the Degree in Design at EINA School of Design and Art of Barcelona, and coordinated by professors Javier Nieto and Oriol Ventura. It is a ... -
Welcome to the jungle
(2015)La jungla és diversa, la il·lustració també. Ens belluguem entre infinitat d’estils, traços, formes, textures i colors, on cadascú vol deixar la seva pròpia petjada. En això ens hem basat per a donar forma a “Welcome to ... -
Westchester library : adaptando la cultura al cambio urbano
(2019)Dada la evolución de nuestra sociedad hacia horizontes más innovadores en la transmisión de la cultura y conocimiento, se hace imprescindible adaptar el concepto clásico de biblioteca a estos nuevos retos. Es con este ... -
Y el espacio
(2019)Inmersos en una sociedad saturada de información visual, víctimas y participantes de la sobre importancia de la estética, hemos perdido habilidades perceptuales y reducido los esfuerzos para crear espacios que nos permitan ... -
... Y pausa
(2016)...y pausa rescata tres premisas de la inutilidad aparente de la desaceleración del individuo y la traduce en tres acciones de espacio. ... y pausa pretende ser un lugar donde el contemplar, la reflexión y el silencio pasen ... -
Yes, we printers : comprendiendo el uso de técnicas manuales en la actualidad
(2018)Este proyecto es un trabajo de investigación sobre la inciativa Yes We Printers. Una iniciativa que permite crear un proyecto editorial no digital, con el objetivo de recuperar procesos manuales y disponer de una plataforma ... -
ZICLA, efficient, sustainable, friendly cities with recycled materials.
(Research Group Design Processes. Advanced Practices in Design & Art; EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)Since 2005 Zicla has been working to convert waste into new materials for the industry and new products recycled for the market. With the ecodesign we make the cities more accessible, safe and welcoming for people.