Now showing items 122-141 of 503

    • Diseño para la innovación social 

      Garcia i Mateu, Adrià (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)
      Se presentan diferentes ejemplos de proyectos de diseño para la innovación social, fundamentalmente en el ámbito del diseño de servicios.
    • Diseño para todos y derechos humanos 

      Campi i Valls, Isabel (Fundació Història del Disseny, 2011)
      Con los nombres de Diseño para todos, Design for all, Universal design, Inclusive design o Transgenerational design se denomina a un movimiento relativamente reciente que, aunque utiliza en la práctica las técnicas y ...
    • El diseño y la modernidad en la ilustración humorística bajo el franquismo 

      Mitrani, Àlex (Fundació Història del Disseny, 2018)
      La ilustración humorística, presente de un modo u otro en la mayoría de publicaciones regulares de información, cultura y entretenimiento, es una fuente inagotable de documentación, especialmente en los años de postguerra ...
    • Diseño y sostenibilidad 

      Marín, Jon, 1981- (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)
      Se explican diferentes ejemplos de innovación en el ámbito del diseño sostenible y la economía circular.
    • Diseño, arte y territorio desde la investigación : barrios y prácticas artísticas 

      Costa, Tània; Parramón, Ramon (Research Group Design Processes. Advanced Practices in Design & Art; EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2019)
      Los artículos de este volumen tiene por origen las ponencias de sus autores en las jornadas titulada “NEXES. Barrios y prácticas artísticas. Arte, diseño y territorio desde la investigación” realizadas el 29 y el 30 de ...
    • Disseny d'un centre escolar : quan es projecta a partir d'un model educatiu 

      Ballesteros García, Núria (2016)
      Cal que un disseny espaial estigui vinculat a una filosofia, una idea i/o una forma de fer, recolzades per un marc teòric que les sustententi sense perdre de vista la funcionalitat. El projecte es basa en fer una proposta ...
    • Disseny d’identitat pel Museu del Càntir d’Argentona 

      Vila Calvo, Miquel (2018)
      El propòsit és convertir una entitat actualment poc atractiva en un projecte dinàmic, singular i engrescador, que passa pel disseny d'una nova identitat pel Museu del Càntir. S'unificaran de forma coherent totes les ...
    • Disseny d’un sistema d’entrenament per l’escalada 

      Uña Borràs, Margarita (2014-01-10)
      El projecte proposa un sistema d’entrenament per l’escalada, donant noves solucions adaptades a les noves tendències socials i de mercat. La millora en la comunicació usuari-producte i el seguiment del progrés en l’entrenament ...
    • Disseny d’una webapp per a dispositius mòbils : el teu àbum amb fotos d’Instagram 

      Castro Ciprés, Cristina (2016-03-04)
      El meu treball de fi de màster es basa en desenvolupar una aplicació per a mòbils per a Prints & Memories, una empresa ficticia dedicada a la impressió digital online que és des d’on partirà el projecte. Es tracta de ...
    • Dissenyant les experiències del futur 

      Masiá Martínez, Pau (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)
      Pau Masià explica com ha anat dissenyant les experiències del futur, entorn el disseny d’experiència d’usuari que fa a Telefónica I+D, on treballa actualment. Fa un breu repàs dels projectes en els que ha treballat (Firefox ...
    • Dissenyar un context educatiu: reforma de l’edifici de parvulari de l’Escola Folch i Torres basada en una metodologia activa 

      Balcells Garner, Clàudia (2016-10-19)
      L’interès personal per promoure una nova educació que valori a l’infant i potenciï les seves capacitats ha portat a detectar una manca de coherència entre aquesta i l’espai on es desenvolupa. Aquest projecte pretén revalorar ...
    • La docència fora de l'aula com a estratègia de l'aprenentatge a través de l'experiència 

      Costa, Tània (CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, 2014)
      Treballar fora de l’aula, immersos en el context professional i/o quotidià, genera una tensió que produeix un tipus d’aprenentatge que per a certes disciplines resulta més complert i compromès que el coneixement “simulat” ...
    • Domesticitat domesticada : projecte d'interiorisme d'una vivenda unifamiliar a la floresta 

      Comellas Estapé, Berta (2017)
      El projecte planteja la convivència de dues domesticitats paral·leles, amb ritmes i temporalitats oposades, a través del plantejament d’una volumetria, basada en el concepte de parella, aplicada a una vivenda unifamiliar ...
    • Domus : plataforma digital per al co-habitatge 

      Rovira Picó, Berta (2019)
      El co-habitatge pot arribar a ser una eina de transformació que generi solucions que protegeixin i restaurin els ecosistemes socials i els entorns urbans a partir de la creació de relacions de benefici mutu entre persones, ...
    • Don't erase 

      Adrover Micolau, Alexia; Amaral, Lucas; Anglès, Eugènia; Azpilikueta, Martín; Cervilla Muñoz, Berta; Balanzó, Maria de; Castro, Andrea de; Díaz Requejo, Raquel; Ebert Martín, Laia; Ferro Bagulho, Bernardo; Fomina, Varvara; Gómez, Santiago; Jiménez Pi, Alicia; Linke, Claudia; Mekis Rozas, Catalina; Merello, Rosario; Olea, Constanza; Olivera, Belén; Páramos, Adriana; Puig Banchs, Júlia; Rodríguez, Marc; Rueda, Arantxa; Silva, Valentina; Tena i Mateu, Rut; Veas, Ariadna; Zhang, Shuang (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2018)
      Aquesta exposició del Postgrau en Il·lustració creativa i tècniques de comunicació visual d’EINA és una mostra condensada de l’odissea personal que 26 il·lustradors hem fet durant un any. Us ensenyem fins a on hem arribat ...
    • Donant a llum 

      Carrillo Erra, Núria (2014-01-15)
      Aquest és un projecte que tracta l’espai des d’un enfocament lumínic. El que es proposa és fer un recorregut amb llums per una petita zona del barri Gòtic de Barcelona amb la intenció d’acostar als ciutadans a aquests punts ...
    • ¿Dónde está el elefante? : exposición de trabajos del curso de especialización en Ilustración para Publicaciones Infantiles y Juveniles de EINA, 2016-17 

      Mahnke, Andrea; Ercilla Nicolet, Ángeles; Prat Valverde, Àngels; Baquero, Anna; Valpuesta Farré, Anna; Giudice, Benedetta; Cervilla Muñoz, Berta; Díez, Elena; Bravo Morales, Estefani; Pavan, Federica; Fontanals Guxens, Gemma; Cardenas, Hugo; Merzthal, Larissa; Infante Villa, Liliana; Monsonet, Maria; Toledo, Mónica; Mondaray, Neus; Marcet, Ona; Morgan, Rebecca; Jaramillo Toro, Sarah; Wong, Tita (2017)
      Rinocerontes y conejos, mariposas, hadas, murciélagos, gatos de bruja y unicornios domésticos, patos color malva, un cocinero con cara de mono, una muchacha insegura encima de una moto Vespa, el astronauta perdido, varios ...
    • Dooble : la bicicleta amb una doble vida 

      Ayala Adell, Marc (2019)
      Aquest treball aborda el repte de dissenyar una bicicleta infantil ideal per garantir una trobada satisfactòria de l’infant amb la seva primera bicicleta i facilitar la transició de l’equilibri al pedaleig. Per aquest ...
    • Dröp : simplifica la diabetis 

      Terra Bosch, Paula (2018)
      Dröp és una solució mèdica formada per tres dispositius (wearable, app i injector d'insulina) que permet gestionar i simplificar el tractament de la diabetis de forma senzilla, agradable i propera a l'usuari. El disseny ...
    • Duedate 

      Lavergne Condal, Paula (2019)
      Duedate és una aplicació per evitar el malbaratament d'aliments en els supermercats. És una eina que notifica als consumidors de quins productes estan a punt de caducar i, per tant, de retirar de l'oferta comercial. D'aquesta ...