Now showing items 217-236 of 474

    • L'interiorisme comercial com a patrimoni : una aproximació des del món del disseny 

      Balius, Andreu; Campi i Valls, Isabel; Celada, Guillem; Coscarelli, Sara; Crispi, Albert; Mas, Enric; Mitrani, Àlex; Pibernat i Domènech, Oriol; Rogent, Jordi; Santaeugènia, Sílvia; Steegmann, Enric; Peraferrer, Jordi (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2016)
    • L'interiorisme comercial de Seat a Barcelona : modernitat arquitectònica en temps de postguerra 

      Crispi, Albert (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de BarcelonaGRHED Grup de Recerca en Història i Estudis de Disseny, 2016)
      La arquitectura para la nueva industria que se construyó en la Barcelona de los años autárquicos de la posguerra, requirió de una gran dosis de inventiva, audacia y de una estrecha colaboración entre todos los agentes. En ...
    • Internet circa 2015 

      Nebe Sahagún, Eric Adrián (2016-03-07)
      El arte y la tecnología tienen una relación simbiótica que hace que evolucionen de forma paralela. La tecnología más relevante de hoy en día es, sin duda alguna, el Internet. Internet circa 2015 es un proyecto que busca ...
    • La investigació artística i el Grau : raons i maneres d'aplicar la investigació artística al TFG del Grau en Disseny d'EINA, menció en Creació Visual 

      Muñoz Camacho, Artur (2015-09-29)
      Quan un projecte es pot qualificar com a creació visual? Quan podem dir que un projecte és un TFG? Quan la pràctica artística es pot qualificar com a art? Aquest TFM exposa la possibilitat d'abordar els TFG de les disciplines ...
    • Investigació i creació d’un mètode per la organització dels equips de treball i formalització d’aquest en el disseny d’una aplicació per al sector de la vela transoceànica 

      Macau Sanz, Lena (2017)
      Els equips de treball són uns òrgans dels que molta gent forma part. Per a saber-ne més i extreure’n noves conclusions, s’ha dut a terme una recerca sobre equips de treball per projectes. La base han estat quinze entrevistes ...
    • Invocació de maians maians : vida i obra d'un dissenyador del caos 

      García Tur, Víctor (2018)
      A partir d’un personatge de ficció, Invocació de Maians Maians explora les relacions entre el disseny (especialment el gràfic) i la màgia esotèrica. Totes dues disciplines comparteixen punts en comú; bé perquè la màgia té ...
    • IOM : reflection ritual 

      Le Hech Díez, Patrícia (2017)
      A través de la reflexión sobre la situación de la sociedad actual y sobre el espiral en el que nos encontramos de ritmo frenético, vemos como en nuestro día a día nos cuesta atender a todos los estímulos que recibimos y a ...
    • Isolo : un nuevo concepto de privacidad 

      Andreu Martín, Laura; Belda Lozano, Rocío; Buqueras Novillo, Andreu; Bonamusa Martínez, Cristina; Campillo Mestres, Oriol Alfredo; Dalmases Zurita, Anna Maria; Facchi Oliva, Aina; Ferrer Noguera, Llibert; Jané Ballarín, Núria; Morales Sauné, Laura; Olivan Gurt, Aura; Orozco Joan, Ona; Pardina Busquests, Marta; Riera Sáez, Júlia; Roca Parés, Maria; Sala Martínez, Georgina; Santos Andreu, Sonia; Solà Andreu, Anna; Soldado Cid, Adrián; Terra Bosch, Paula; Urretavizcaya Martínez, Anna; Vicho Sánchez, Anna; Vidal Calvet, Marina; Vilardell Sampera, Mariona (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2018)
      Isolo es un conjunto de cuatro productos interactivos, diseñados por los estudiantes del Grado de Diseño de EINA, que exploran y aplican el concepto “privacidad”. Los proyectos ofrecen diferentes formas de aislamiento ...
    • It' senses 

      Bellera Mas, Mariona (2015-07-20)
      L’interès i el desenvolupament personal dins de la Rebosteria creativa ha portat a detectar un desequilibri entre l’estètica del dolç i el gust d’aquest, ja que se li dóna tant èmfasi a la cobertura del producte, que arriba ...
    • Jo, la identitat i Internet: com el ciberespai ens modifica 

      Camacho Esteve, Eulàlia (2018)
      “Qui sóc?” és una pregunta que m’ha intranquil·litzat durant molt de temps. Amb aquest projecte investigo sobre la identitat i com la construïm i reconstruïm en l’època que vivim. L’impacte de les xarxes socials i d’Internet ...
    • La joieria Palou de Santiago Marco : un interior art déco de 1926 

      Santaeugènia, Sílvia (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de BarcelonaGRHED Grup de Recerca en Història i Estudis de Disseny, 2016)
      El proyecto de la Joyería Palou de Santiago Marco realizado el año 1926 supone uno de los primeros ejemplos dentro de la trayectoria del decorador donde utiliza el lenguaje art déco después de la toma de contacto con las ...
    • JokerJekyll, it’s a Match! : noves dinàmiques a Tinder mitjançant el consum de pràctiques identitàries. 

      Palau Julià, Meritxell (2018)
      Aquest és un treball d’índole social que investiga les relacions que s’estableixen entre usuari-usuari i entre usuari-sistema a partir d’especulació i suposicions sobre el funcionament de Tinder, la creació d’identitats ...
    • Jordi Vilanova y la modernización de los gustos de la burguesía catalana 

      Campi i Valls, Isabel; Río, Isabel del (Fundació Història del Disseny, 2018)
      El gusto de los barceloneses en materia de mobiliario y objetos para el hogar cambió mucho durante las cuatro décadas que duró el franquismo, las cuales no fueron en absoluto homogéneas. De todos modos, hay que admitir que ...
    • Juego, impacto emocional y entornos de aprendizaje : diseño de una variante del ajedrez 

      Correbo, Maria Victoria (2019)
      Al ser egresada de un bachillerato artístico, y luego de la carrera de diseño industrial donde he cultivado una fuerte inclinación hacia lo lúdico; y con la experiencia docente posterior, es que ahora planteo esta investigación ...
    • Katwalk 

      Aleix Vallecillo, Katia (2019)
      En el mundo del diseño para animales, la oferta actual de accesorios y complementos para gatos suele manifestarse por medio de productos destinados únicamente a nuestra mascota y para su uso personal e único. La relación ...
    • Keep.it 

      Masiá Martínez, Pau (2014-01-16)
      En plena era tecnològica com l’actual, l’ús d’internet va en augment. Aquest fet genera als usuaris la necessitat de visitar una pàgina web més d’una vegada i perquè aquells puguin recordar els enllaços consultats, ja sigui ...
    • Kēia : disseny i producció d’un joc infantil educatiu 

      Herrera Alonso, Sarai (2019)
      En aquest document trobarem un breu procés d’investigació en el camp de la psicologia infantil i dels procesos d’aprenentatge en relació amb l’element joc com a via facilitadora de coneixements. L’aplicació d’aquest estudi ...
    • Kennen 

      Martí Gómez, Júlia (2016-03-04)
      L’Alzheimer és una malaltia degenerativa que genera un gran impacte en la societat i, tot i això, no existeix una conscienciació generalitzada. D’aquí neix “Kennen”, un projecte editorial que es desenvolupa al voltant de ...
    • Kintsugi: Grietas estéticas y emocionales como manera de crear identidad 

      Cárdenas, Valentina (Fundació Història del Disseny, 2020)
      La sociedad contemporánea es el fiel reflejo de la cosificación del ser humano en su máximo esplendor. Esta situación se ha ido formando en conjunto con los sistemas visuales que acompañan el día a día, encargados de ...
    • Koiné : el teu pa fet a mida 

      Rodríguez Masià, Ariadna (2016-03-07)
      Koiné és un projecte d’identitat que pretén generar un sistema gràfic que aconsegueixi revaloritzar un producte tan bàsic com és el pa. Per fer-ho, ens traslladem anys enrere per tal de retrobar-nos amb el punt de creu ...