Now showing items 176-195 of 403

    • Hook it up 

      Miguel Méndez, Lorena (2016)
      Vestir-se és una activitat que fem diàriament. És una rutina. Ens vestim en començar el dia, ens desvestim en acabar-ho i ens cordem els botons dels pantalons al voltant d'unas cinc vegades al dia. De vegades una operació, ...
    • How quick, how fast 

      Ripollés Johnson, Clara (2018)
      El presente trabajo de final de grado tiene como objetivo mostrar mi visión personal sobre la belleza de la muerte. El proyecto pretende abrir puertas al diálogo y romper con el negativo enfoque que se le da a la defunción. ...
    • I tot pot ser com: indisciplines, espectres, juraments i altres eines polítiques 

      Bassas, Xavier (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2018-09)
      Parlaré sobretot del com i d’una i. El com i la i són dues partícules del llenguatge que sovint passen desapercebudes. Són un adverbi i una conjunció, però s’anomenen tècnicament sincategoremes perquè necessiten altres ...
    • La identitat visual corporativa a Internet : uniformització dels recursos gràfics en signes pol·linitzats 

      Bartomeu, Elena, 1978- (2012)
      A partir de la creació d'un instrument específic per a l'anàlisi integral de la identitat corporativa visual, s'estudia el fenomen de la pol·linització, segons el qual, a partir de l'any 2000, té lloc una uniformització ...
    • Imágenes en el espacio público: prácticas docentes vinculadas al muralismo en ámbitos universitarios 

      Font Company, Enric (2018)
      Artista, investigador y docente, utiliza la realización de murales como una actividad de aprendizaje en dos ámbitos universitarios diferentes: el diseño y la educación social. Las sucesivas fases de trabajo, desde el estudio ...
    • Impacte de les tecnologies de fabricació additiva en els processos creatius 

      Fàbregas Domingo, Ariadna (2015-09-29)
      Les tecnologies de fabricació additiva són uns nous mitjans digitals que les disciplines creatives estan començant a utilitzar d’una forma cada vegada més normalitzada. Aquest treball de recerca analitza les transformacions ...
    • Improvisación, indeterminación y aleatoriedad en el diseño 

      Costa, Tània; Pujadas, Anna (Universidad Autónoma Metropolitana, 2013)
      Los procesos de intervención del azar y la aleatoriedad en el diseño conducen a un desplazamiento del rol del usuario, desde la idea inicial de receptor hasta la actual de interactor. Pero la intervención del usuario en ...
    • In conversation with Terry Irwin : research through design and the transition design perspective. 

      Costa, Tània; Irwin, Terry (Research Group Design Processes. Advanced Practices in Design & Art; EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)
      Terry Irwin, director of the School of Design at Carnegie Mellon University, delivered the inaugural and inspirational conference of symposium Southern Perspectives on Transition Design, held on June 8th and 9th , 2018 ...
    • L'interiorisme comercial com a patrimoni : una aproximació des del món del disseny 

      Balius, Andreu; Campi i Valls, Isabel; Celada, Guillem; Coscarelli, Sara; Crispi, Albert; Mas, Enric; Mitrani, Àlex; Pibernat i Domènech, Oriol; Rogent, Jordi; Santaeugènia, Sílvia; Steegmann, Enric; Peraferrer, Jordi (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2016)
    • L'interiorisme comercial de Seat a Barcelona : modernitat arquitectònica en temps de postguerra 

      Crispi, Albert (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de BarcelonaGRHED Grup de Recerca en Història i Estudis de Disseny, 2016)
      La arquitectura para la nueva industria que se construyó en la Barcelona de los años autárquicos de la posguerra, requirió de una gran dosis de inventiva, audacia y de una estrecha colaboración entre todos los agentes. En ...
    • Internet circa 2015 

      Nebe Sahagún, Eric Adrián (2016-03-07)
      El arte y la tecnología tienen una relación simbiótica que hace que evolucionen de forma paralela. La tecnología más relevante de hoy en día es, sin duda alguna, el Internet. Internet circa 2015 es un proyecto que busca ...
    • La investigació artística i el Grau : raons i maneres d'aplicar la investigació artística al TFG del Grau en Disseny d'EINA, menció en Creació Visual 

      Muñoz Camacho, Artur (2015-09-29)
      Quan un projecte es pot qualificar com a creació visual? Quan podem dir que un projecte és un TFG? Quan la pràctica artística es pot qualificar com a art? Aquest TFM exposa la possibilitat d'abordar els TFG de les disciplines ...
    • Investigació i creació d’un mètode per la organització dels equips de treball i formalització d’aquest en el disseny d’una aplicació per al sector de la vela transoceànica 

      Macau Sanz, Lena (2017)
      Els equips de treball són uns òrgans dels que molta gent forma part. Per a saber-ne més i extreure’n noves conclusions, s’ha dut a terme una recerca sobre equips de treball per projectes. La base han estat quinze entrevistes ...
    • Invocació de maians maians : vida i obra d'un dissenyador del caos 

      García Tur, Víctor (2018)
      A partir d’un personatge de ficció, Invocació de Maians Maians explora les relacions entre el disseny (especialment el gràfic) i la màgia esotèrica. Totes dues disciplines comparteixen punts en comú; bé perquè la màgia té ...
    • IOM : reflection ritual 

      Le Hech Díez, Patrícia (2017)
      A través de la reflexión sobre la situación de la sociedad actual y sobre el espiral en el que nos encontramos de ritmo frenético, vemos como en nuestro día a día nos cuesta atender a todos los estímulos que recibimos y a ...
    • Isolo : un nuevo concepto de privacidad 

      Andreu Martín, Laura; Belda Lozano, Rocío; Buqueras Novillo, Andreu; Bonamusa Martinez, Cristina; Campillo Mestres, Oriol Alfredo; Dalmases Zurita, Anna Maria; Facchi Oliva, Aina; Ferrer Noguera, Llibert; Jané Ballarín, Núria; Morales Sauné, Laura; Olivan Gurt, Aura; Orozco Joan, Ona; Pardina Busquests, Marta; Riera Sáez, Júlia; Roca Parés, Maria; Sala Martinez, Georgina; Santos Andreu, Sonia; Solà Andreu, Anna; Soldado Cid, Adrián; Terra Bosch, Paula; Urretavizcaya Martínez, Anna; Vicho Sánchez, Anna; Vidal Calvet, Marina; Vilardell Sampera, Mariona (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2018)
      Isolo es un conjunto de cuatro productos interactivos, diseñados por los estudiantes del Grado de Diseño de EINA, que exploran y aplican el concepto “privacidad”. Los proyectos ofrecen diferentes formas de aislamiento ...
    • It' senses 

      Bellera Mas, Mariona (2015-07-20)
      L’interès i el desenvolupament personal dins de la Rebosteria creativa ha portat a detectar un desequilibri entre l’estètica del dolç i el gust d’aquest, ja que se li dóna tant èmfasi a la cobertura del producte, que arriba ...
    • Jo, la identitat i Internet: com el ciberespai ens modifica 

      Camacho Esteve, Eulàlia (2018)
      “Qui sóc?” és una pregunta que m’ha intranquil·litzat durant molt de temps. Amb aquest projecte investigo sobre la identitat i com la construïm i reconstruïm en l’època que vivim. L’impacte de les xarxes socials i d’Internet ...
    • La joieria Palou de Santiago Marco : un interior art déco de 1926 

      Santaeugènia, Sílvia (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de BarcelonaGRHED Grup de Recerca en Història i Estudis de Disseny, 2016)
      El proyecto de la Joyería Palou de Santiago Marco realizado el año 1926 supone uno de los primeros ejemplos dentro de la trayectoria del decorador donde utiliza el lenguaje art déco después de la toma de contacto con las ...
    • JokerJekyll, it’s a Match! : noves dinàmiques a Tinder mitjançant el consum de pràctiques identitàries. 

      Palau Julià, Meritxell (2018)
      Aquest és un treball d’índole social que investiga les relacions que s’estableixen entre usuari-usuari i entre usuari-sistema a partir d’especulació i suposicions sobre el funcionament de Tinder, la creació d’identitats ...