Now showing items 124-143 of 476

    • Domesticitat domesticada : projecte d'interiorisme d'una vivenda unifamiliar a la floresta 

      Comellas Estapé, Berta (2017)
      El projecte planteja la convivència de dues domesticitats paral·leles, amb ritmes i temporalitats oposades, a través del plantejament d’una volumetria, basada en el concepte de parella, aplicada a una vivenda unifamiliar ...
    • Domus : plataforma digital per al co-habitatge 

      Rovira Picó, Berta (2019)
      El co-habitatge pot arribar a ser una eina de transformació que generi solucions que protegeixin i restaurin els ecosistemes socials i els entorns urbans a partir de la creació de relacions de benefici mutu entre persones, ...
    • Don't erase 

      Adrover Micolau, Alexia; Amaral, Lucas; Anglès, Eugènia; Azpilikueta, Martín; Cervilla Muñoz, Berta; Balanzó, Maria de; Castro, Andrea de; Díaz Requejo, Raquel; Ebert Martín, Laia; Ferro Bagulho, Bernardo; Fomina, Varvara; Gómez, Santiago; Jiménez Pi, Alicia; Linke, Claudia; Mekis Rozas, Catalina; Merello, Rosario; Olea, Constanza; Olivera, Belén; Páramos, Adriana; Puig Banchs, Júlia; Rodríguez, Marc; Rueda, Arantxa; Silva, Valentina; Tena i Mateu, Rut; Veas, Ariadna; Zhang, Shuang (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2018)
      Aquesta exposició del Postgrau en Il·lustració creativa i tècniques de comunicació visual d’EINA és una mostra condensada de l’odissea personal que 26 il·lustradors hem fet durant un any. Us ensenyem fins a on hem arribat ...
    • Donant a llum 

      Carrillo Erra, Núria (2014-01-15)
      Aquest és un projecte que tracta l’espai des d’un enfocament lumínic. El que es proposa és fer un recorregut amb llums per una petita zona del barri Gòtic de Barcelona amb la intenció d’acostar als ciutadans a aquests punts ...
    • ¿Dónde está el elefante? : exposición de trabajos del curso de especialización en Ilustración para Publicaciones Infantiles y Juveniles de EINA, 2016-17 

      Mahnke, Andrea; Ercilla Nicolet, Ángeles; Prat Valverde, Àngels; Baquero, Anna; Valpuesta Farré, Anna; Giudice, Benedetta; Cervilla Muñoz, Berta; Díez, Elena; Bravo Morales, Estefani; Pavan, Federica; Fontanals Guxens, Gemma; Cardenas, Hugo; Merzthal, Larissa; Infante Villa, Liliana; Monsonet, Maria; Toledo, Mónica; Mondaray, Neus; Marcet, Ona; Morgan, Rebecca; Jaramillo Toro, Sarah; Wong, Tita (2017)
      Rinocerontes y conejos, mariposas, hadas, murciélagos, gatos de bruja y unicornios domésticos, patos color malva, un cocinero con cara de mono, una muchacha insegura encima de una moto Vespa, el astronauta perdido, varios ...
    • Dooble : la bicicleta amb una doble vida 

      Ayala Adell, Marc (2019)
      Aquest treball aborda el repte de dissenyar una bicicleta infantil ideal per garantir una trobada satisfactòria de l’infant amb la seva primera bicicleta i facilitar la transició de l’equilibri al pedaleig. Per aquest ...
    • Dröp : simplifica la diabetis 

      Terra Bosch, Paula (2018)
      Dröp és una solució mèdica formada per tres dispositius (wearable, app i injector d'insulina) que permet gestionar i simplificar el tractament de la diabetis de forma senzilla, agradable i propera a l'usuari. El disseny ...
    • Duedate 

      Lavergne Condal, Paula (2019)
      Duedate és una aplicació per evitar el malbaratament d'aliments en els supermercats. És una eina que notifica als consumidors de quins productes estan a punt de caducar i, per tant, de retirar de l'oferta comercial. D'aquesta ...
    • Eina per a la comprensió formal de l’evolució històrica de l’alfabet llatí 

      Martín López, David (2019)
      Estudi per al desenvolupament d'una una eina pedagògica, que comuniqui de manera clara però rigorosa l'evolució formal dels alfabets llatins al llarg de la història.
    • EINA, centro de producción de vanguardia artística y contracultural en el contexto social y barcelonés de los años 60 y 70 

      Costa, Tània (Fundació Història del Disseny, 2011)
      S’expliquen les accions artístiques realitzades a l’escola EINA durant els anys 60 i 70, tot posant èmfasi en l’intent de l’escola de dissoldre els límits entre l’art i el disseny, fomentar la interdisciplinarietat i ...
    • EINA360 2019 

      Riesco, Cristóbal; van Roessel Codina, Susanna; Serra Pla, Lluís; Pintó Fabregat, Raimon; Gesa Zaragoza, Ferran; Álvarez-Valdés Giménez, Carlos; Sala Martínez, Georgina; Risco, Marta; Romanque, Luís; Lara, Denis; Marcuello Gallardo, Irene; Ferré Guix, Daniel; Barrera Fuentes, Octavio; Closas Fernández, Laia; Martínez Pajuelo, Oriol; Terra Bosch, Paula; Domínguez, Ana; Mekis Rozas, Catalina; Arizu Rosell, Javier; Cabarrocas Pelegrín, Oriol; Fabrellas Surroca, Raquel; Alamany, Xavier, 1961-; Barreiro, Claudia; Harster Prats, Ona; Bonamusa Martínez, Cristina; Llimona Torrente, Ana; Garmendia de las Muñecas, Ioana; Pagonabarraga Lizundia, Gaizka; Millan Escasany, Maria (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2019)
      Recull de treballs de fi de grau de Disseny, del màster oficial de Recerca en Art i Disseny, màster en Tipografia Avançada, postgrau en Fotografia i Disseny Editorial, postgrau en Il·lustració creativa i tècniques de ...
    • EINA360 2020 

      Ayats Soler, Ignasi; Orozco Joan, Ona; González de Pablo, Manuel Antonio; Quevedo, Raquel; Lóbez, Tomàs; Pérez Ferrer, Helena; Mallart, Clara; Perrone, Marcela; Enrich, Max; Giménez Masclans, Carles; Aguilera, Sofía; Mejía, Isabel; Kulisevsky Plaza, Leo; Sánchez, Mayra; Cuba Miñano, Carla; Ferraz, Robert Louis; Esbrí Raventós, Marina; Beser Martínez, Eva; Campreciós Sala, Damià; Olea, Cota; Van der Weij, Peter; Ramos, Diego; Mendoza Bowen, Laura Ann; Serra Paredes, Judit; López-Barajas Ruiz, Juan Manuel; Villalba, Marc; Ginesio, Claudia; Rovira Picó, Berta; Fontanals Guxens, Gemma (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2020)
      Aquesta publicació és un recull del treball realitzat pels estudiants i exestudiants d’EINA. Mitjançant una selecció de projectes, es mostra el rigor acadèmic i la capacitat d’anàlisi i experimentació que tenen els alumnes ...
    • Eines de disseny per al foment de l'aprenentatge cooperatiu en els debats creatius 

      Costa, Tània; Huertas, Salvador (CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, 2016)
      Proposem el format de debat creatiu i les eines de Design Thinking a fi de fomentar l'aprenentatge cooperatiu. Entenem com a debat creatiu aquell que és dissenyat, conduit i gestionat per els mateixos participants, emprant ...
    • Emotions: emancipation of the emotions through the artistic process 

      Angeleska, Biljana (Research Group Design Processes. Advanced Practices in Design & Art; EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2016)
      Can the art be used as a helping tool of understanding emotions and vice versa? Learning and understanding the emotions through art could help better understand the art? Can art therapy be taken as a form to liberalize ...
    • Encaje entre las competencias académicas y las profesionales en el perfil de diseñador/a gráfico/a 

      Massaguer, Lluc (Fundación Diseño Madrid (DIMAD), 2017-10)
      La complejidad del paso de la universidad al ámbito profesional, concrétamente en el ámbito del Diseño Gráfico, ha impulsado la búsqueda de la confluencia entre la adquisición de competencias de los graduados en el ámbito ...
    • Enough for the body : emergencia de una nueva cultura del vestido y del vestir para el siglo XXI 

      Capdevila Cugat, Fiona Carmen (2016)
      La moda es un sistema que se organiza en función de la sociedad, la política, la tecnología y los recursos de su tiempo, como pasó con la alta costura o la actual moda de masas. En este trabajo voy a investigar la institución ...
    • Enough for the body: emergencia de una nueva cultura del vestido y del vestir para el siglo XXI 

      Capdevila Cugat, Fiona Carmen (Research Group Design Processes. Advanced Practices in Design & Art; EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2016)
      The fashion system as a whole is in a phase of crisis, announced by some authors for years. Dress is a necessary material object from many points of view although the present system has vanished and devalued. Therefore, ...
    • Ensenyar disseny? aprenentatges necessaris v/s ensenyaments possibles 

      Alemany Barris, Josep; Quetglas, Josep, 1946-; Pibernat i Domènech, Oriol; Crous Masó, Francesc; Massaguer, Lluc; Steegmann, David (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2018-02-19)
      Què es pot ensenyar del que és necessari aprendre és la qüestió que perseguim aclarir tots aquells que exercim la docència des d'un centre dedicat a les pràctiques creatives, com ara les de l’art i el disseny. Entre el tot ...
    • Entre diseño y ficción : cinco relaciones preposicionales y un término compuesto 

      Espelt Estopà, Guim (2016)
      Este trabajo de investigación pretende abordar desde varios ángulos las relaciones que se pueden establecer entre diseño y ficción. En el primer capítulo se expone la interpretación que se hace de dichos términos, como ...
    • Érase una vez : ilustración para publicaciones infantiles y juveniles, 2015-16 

      Aguiar, Renata; Carlos, Javier; Carvajal, Laura; Clotet, Montse; Curto, Mark; Díaz, Francisca; Gurrea, Susana; Gutiérrez, Carlos; Larrea, Cecilia; Molina, Eva; Peña, Romina; Pérez, Joceline; Pujadas Baqué, Anna; Quintero, Clotilde; Reitze, Alejandra; Rilova, Sandra; Rombo, Rosaura; Sánchez, Anna; Schmal, Johanna; Serrallonga, Marina; Vila, Sara (2016)
      Érase una vez un grupo de personas que quiso especializarse en ilustración infantil, y llegaron a este curso con sus carpetas llenas de dibujos. Eran dibujos hermosos, enternecedores, laboriosos… A lo largo de los meses ...