Now showing items 21-40 of 199

    • Spüma : la cervesa artesana de Girona 

      Castro Rosell, Ariadna (2016)
      SPÜMA és la identitat i el packaging per una nova línia de cervesa artesanal de Girona. Aquest projecte consisteix en generar tots els elements de comunicació necessaris per a fer-ne el llançament i posicionament en el ...
    • Fuego lento : la comunitat de cuina casolana 

      Blanes Lluch, Marc (2016)
      Fuego Lento és una comunitat de cuina casolana que es genera a partir dels seus clients en una plataforma digital. La iniciativa els permet penjar les seves pròpies receptes culinàries a l’app i, a la vegada, consultar-ne ...
    • Animus 

      Moliner Vázquez, Daniel (2016)
      Fa uns anys, l'animació vectorial enfocada per a la reproducció en web, liderada pel software d'animació Adobe Flash, va quedar obsoleta causat pel rebuig d'Apple cap a aquest tipus de tecnologia per als seus dispositius. ...
    • Alambí : identitat per a una marca de licors artesans 

      Bosch Castro, Judith (2016)
      Alambí és un projecte que neix amb la finalitat de solventar les necessitats de comunicació visual d’una marca de licors artesans, és per tant un treball d’identitat i packaging. El repte de disseny doncs, és reflexar els ...
    • Dissenyant les experiències del futur 

      Masiá Martínez, Pau (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)
      Pau Masià explica com ha anat dissenyant les experiències del futur, entorn el disseny d’experiència d’usuari que fa a Telefónica I+D, on treballa actualment. Fa un breu repàs dels projectes en els que ha treballat (Firefox ...
    • UX i vida vikinga 

      Medina, Rosa (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)
      Rosa Medina parla de la seva trajectòria personal com a dissenyadora gràfica i especialista en experiència d’usuari a Momondo.
    • Veritats i varietés 

      Murillo, Carles (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)
      Des de la seva experiència, Carles Murillo parla del rol del dissenyador més enllà de la definició estàndard o més immediata de disseny gràfic, com pot ser el del dissenyador-editor, el dissenyador-dinamitzador, el ...
    • Guanyar-se la vida com a dissenyador sense dissenyar 

      Juan, Marcel (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)
      Marcel Juan explica la seva experiència professional a partir de diferents campanyes publicitàries i treballs amb empreses i marques com Viajar, Canal+, Norman Vilalta, Paris TV, c de c, Mercat de les Flors, Seagram's Gin, ...
    • Crear un estudi des de zero 

      Sancho, Elena (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2016-10-17)
      Elena Sancho explica el procés de creació de Tatabi Studio (http://tatabistudio.com/), una consultoria de disseny i comunicació, desprès del seu pas pel Màster de Disseny Gràfic d’EINA.
    • El diseño gráfico en los libros de texto, un campo para la investigación 

      Górriz, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona, 2017)
      El objetivo de este texto es generar una reflexión sobre el libro de texto desde la perspectiva del diseño gráfico, visualizar sus problemáticas y señalar la necesidad de su replanteamiento para la sociedad digital actual. ...
    • The life of trend visual discourses : a case study for pollination 

      Bartomeu, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona, 2016)
      This article presents a tool for visual discourse analysis that allows stylistic research indicators to be systematised. The tool, called Documentary Analysis Matrix, is based on the theoretical aspects of visual semiotics. ...
    • La pol·linització com fenòmen d’uniformització cultural 

      Bartomeu, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona, 2013)
      En aquesta ressenya presentem la recerca realitzada al voltant d’un fenòmen d’uniformització cultural al que hem denominat Pol·linització. Aquest fenòmen té lloc quan les formes i valors propis dels missatges emesos en ...
    • Antroposfera : aprenentatge col·laboratiu i creativitat en la pràctica projectual del disseny 

      Arribas, Irma; Bartomeu, Elena; Rofes, Octavi; Colomer Mascaró, Judit; López Moya, Marta; Romero López, Joel (Universitat de Girona. Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach, 2013)
      Aquest estudi de cas recull les reflexions al voltant d’un taller experimental on s’han aplicat estratègies didàctiques basades en el desconfort i la ficció amb els objectius d’avaluar l’eficàcia d’un marc d’aprenentatge ...
    • La modernidad de la arquitectura para la industria durante la posguerra : nuevos problemas, nuevas soluciones 

      Crispi, Albert (Fundació Història del Disseny, 2016)
      La arquitectura para la industria que se construyó en Barcelona entre los años 1940 y 1960 supuso un reto para todos los que intervinieron, pues la conjunción de un contexto de autarquía después de la guerra civil y las ...
    • Estética gustatoria en el entorno de EINA, Barcelona, desde 1969 a 2016 

      Jaques Pi, Jèssica; Costa, Tània (Fundació Història del Disseny, 2016)
      Esta comunicación forma parte de una investigación sobre el desarrollo de la estética gustatoria en torno a la escuela de diseño EINA, desde las primeras acciones de arte comestible de finales de los 60 hasta los trabajos ...
    • Sobre los inicios del regionalismo crítico mediterráneo en la concepción diseñística de Correa y Milá : el caso de la Casa Villavecchia, Cadaqués (1955) 

      Coscarelli, Sara (Fundació Història del Disseny, 2016)
      A partir de los años cincuenta Cadaqués se convierte en un importante centro cultural de renombre internacional, probablemente debido a la presencia de la particular figura de Salvador Dalí. Los arquitectos que forman parte ...
    • El diseño de galerías y museos de arte contemporáneo en España en los años cincuenta y sesenta : un espacio nuevo para un arte nuevo 

      Mitrani, Àlex (Fundació Història del Disseny, 2016)
      La irrupción de la segunda vanguardia de postguerra hizo patente la necesidad de un encuentro entre el arte contemporáneo y el diseño de las infraestructuras y los entornos para su exposición pública. En los años cincuenta ...
    • La descripción del fondo de archivo de un centro universitario de diseño : la experiencia de EINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona 

      Alcaraz Martínez, Rubén (Fundació Història del Disseny, 2016)
      Los archivos históricos de las escuelas de diseño son, junto a los archivos de las empresas y profesionales, y los de las entidades y asociaciones relacionadas con el diseño, la principal fuente primaria para conocer la ...
    • La argumentación de la tipografía a medida para el diseño editorial 

      Citores Álvarez, Lorea (2016)
      La propuesta del Trabajo Final de Máster gira en torno a las fuentes hechas a medida. Más concretamente se propone hacer una investigación sobre los textos explicativos de estas fuentes en el ámbito del diseño editorial a ...
    • Panorama cuantitativo de la tipografía latinoamericana: Bienal Tipos Latinos (2012-2014-2016) 

      Doreste Centeno, César (2016)
      La Tipografia Llatinoamericana ha sofert grans transformacions durant les últimes tres dècades. Moltes són les tasques que s'han emprès per impulsar la producció de noves tipografies i promoure a la regió l'ús de fonts ...