Show simple item record

dc.contributor.advisorHuertas, Salvador
dc.contributor.authorMagallón Vidal, Laura
dc.date.accessioned2018-09-20T08:49:44Z
dc.date.available2018-09-20T08:49:44Z
dc.date.created2018
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12082/815
dc.description.abstractDisseny de la identitat visual d'una marca de productes d'higiene sostenible.ca_ES
dc.description.abstractDiseño de la identidad visual de una marca de productos de higiene sostenible.es
dc.description.abstractVisual identity design of a sustainable cosmetics brand.en
dc.format.extent40 p.ca_ES
dc.language.isoesca_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectCosmèticsca_ES
dc.subjectImatge corporativaca_ES
dc.subjectLogotipca_ES
dc.subjectPackagingca_ES
dc.subjectEnvasamentca_ES
dc.titleTraces : identidad visual de una línea de productos de higiene ecológicoses
dc.typemasterThesisca_ES
dc.rights.accessRightsopenAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International