La docència fora de l'aula com a estratègia de l'aprenentatge a través de l'experiència
View/open
Permalink
http://hdl.handle.net/20.500.12082/798Exportar
Compartir
Estadísticas
View Usage StatisticsMetadata
Show full item recordAuthor
Costa, Tània
Abstract
Treballar fora de l’aula, immersos en el context professional i/o quotidià, genera una tensió que produeix un tipus d’aprenentatge que per a certes disciplines resulta més complert i compromès que el coneixement “simulat” impartit dins l’entorn acadèmic. El coneixement adquirit a través de l’experiència es sedimenta com a part de la identitat del subjecte actor i s’instal·la, doncs, com a record inesborrable en la memòria personal. Working outside a classroom, immersed in a professional and/or everyday setting, generates a tension which results in a kind of learnig experience which is, for certain disciplines, more complete and engaged than that “simulated” knowledge provided within an academic environment. Experientially acquired knowledge deposits as part of the subject actor and it settles down, therefore, as an indelible remebrance in a person's memory.