Now showing items 1-5 of 5

    • El dibujo analítico como método de interpretación del diseño gráfico 

      Pujadas, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona, 2014)
      Un método clásico para el análisis de los elementos gráficos de una imagen es el Dibujo Analítico de Kandinsky. En este trabajo se desarrolla una teoría de este método basada en los resultados personales de enseñanza con ...
    • La docència fora de l'aula com a estratègia de l'aprenentatge a través de l'experiència 

      Costa, Tània (CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, 2014)
      Treballar fora de l’aula, immersos en el context professional i/o quotidià, genera una tensió que produeix un tipus d’aprenentatge que per a certes disciplines resulta més complert i compromès que el coneixement “simulat” ...
    • Eines de disseny per al foment de l'aprenentatge cooperatiu en els debats creatius 

      Costa, Tània; Huertas, Salvador (CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, 2016)
      Proposem el format de debat creatiu i les eines de Design Thinking a fi de fomentar l'aprenentatge cooperatiu. Entenem com a debat creatiu aquell que és dissenyat, conduit i gestionat per els mateixos participants, emprant ...
    • La pol·linització com fenòmen d’uniformització cultural 

      Bartomeu, Elena, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona, 2013)
      En aquesta ressenya presentem la recerca realitzada al voltant d’un fenòmen d’uniformització cultural al que hem denominat Pol·linització. Aquest fenòmen té lloc quan les formes i valors propis dels missatges emesos en ...
    • The life of trend visual discourses : a case study for pollination 

      Bartomeu, Elena, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona, 2016)
      This article presents a tool for visual discourse analysis that allows stylistic research indicators to be systematised. The tool, called Documentary Analysis Matrix, is based on the theoretical aspects of visual semiotics. ...