Recent Submissions

  • Kyoto 

    Vicens Sánchez, Nil (2016)
    Posant com a punt de partida un seguit de reflexions i referents, com ara Chillida o Krijn de Kooning, sobre la idea d’espai generat a partir d’un objecte, s’inicia el projecte que acaba esdevenint Kyoto. Amb la intenció ...
  • Hook it up 

    Miguel Méndez, Lorena (2016)
    Vestir-se és una activitat que fem diàriament. És una rutina. Ens vestim en començar el dia, ens desvestim en acabar-ho i ens cordem els botons dels pantalons al voltant d'unas cinc vegades al dia. De vegades una operació, ...
  • Els valors del packaging a través d’un envàs take away per restaurants ecològics 

    Aviñoa Ordóñez, Laia (2016)
    Veure i viure la contaminació de les platges és un fet cada vegada més habitual entre la població actual. Tones de deixalles són abocades al mar dia rere dia, sent el plàstic el material més abundant i, a la vegada, el més ...
  • Go! : bicicleta convertible a patinet pel desplaçament, la diversió i l'aprenentatge de nens i nenes de 18 mesos a 5 anys 

    Jané Canals, Maria (2016)
    El treball aborda la creació d’un producte multi ús, convertible de patinet a bicicleta, destinat a infants d’entre 18 mesos i 5 anys aproximadament, ja que dependrà també de les habilitats de cada nen/a. Es tracta d’un ...
  • Carràs 

    Ramoneda Ruatg, Albert (2016)
    Carràs és un espai per gaudir del vi i del cava Sumarroca, i on exterior i interior, volen provocar a l’usuari una experiència. Aquest projecte es desenvolupa a partir de les tres fases de la cata, la visual, l’olfactiva ...
  • ... Y pausa 

    Jiménez Álvarez, Israel (2016)
    ...y pausa rescata tres premisas de la inutilidad aparente de la desaceleración del individuo y la traduce en tres acciones de espacio. ... y pausa pretende ser un lugar donde el contemplar, la reflexión y el silencio pasen ...
  • L'Aixopluc : equipament social al Districte del Mercat del Pla 

    Ferrer Carrera, Carla (2016)
    El Districte del Mercat del Pla és un barri ubicat al centre històric de Lleida que fa ja uns anys, va començar a degradar-se i a viure constantment entre problemàtiques que conviden a la resta de la ciutat a rebutjar-lo. ...
  • Disseny d'un centre escolar : quan es projecta a partir d'un model educatiu 

    Ballesteros García, Núria (2016)
    Cal que un disseny espaial estigui vinculat a una filosofia, una idea i/o una forma de fer, recolzades per un marc teòric que les sustententi sense perdre de vista la funcionalitat. El projecte es basa en fer una proposta ...
  • Analitic Journal 

    Muñoz Fité, Josep (2016)
    Analitic journal és una publicació desplagable divulgativa sobre temes d’actualitat com desastres naturals, guerres i conflictes socials que té l’objectiu de transmetre dades d’una manera clara, efectiva i en profunditat. ...
  • Vaivé 

    Sánchez Torner, Judit (2016)
    “Vaivé” és una revista impresa bianual que tracta el tema de les marees no des de la vessant científica sinó des de l’etnologia marítima. Parla de com ens afecten i com les interpretem en el territori espanyol, una visió ...
  • Spüma : la cervesa artesana de Girona 

    Castro Rosell, Ariadna (2016)
    SPÜMA és la identitat i el packaging per una nova línia de cervesa artesanal de Girona. Aquest projecte consisteix en generar tots els elements de comunicació necessaris per a fer-ne el llançament i posicionament en el ...
  • Fuego lento : la comunitat de cuina casolana 

    Blanes Lluch, Marc (2016)
    Fuego Lento és una comunitat de cuina casolana que es genera a partir dels seus clients en una plataforma digital. La iniciativa els permet penjar les seves pròpies receptes culinàries a l’app i, a la vegada, consultar-ne ...
  • Animus 

    Moliner Vázquez, Daniel (2016)
    Fa uns anys, l'animació vectorial enfocada per a la reproducció en web, liderada pel software d'animació Adobe Flash, va quedar obsoleta causat pel rebuig d'Apple cap a aquest tipus de tecnologia per als seus dispositius. ...
  • Alambí : identitat per a una marca de licors artesans 

    Bosch Castro, Judith (2016)
    Alambí és un projecte que neix amb la finalitat de solventar les necessitats de comunicació visual d’una marca de licors artesans, és per tant un treball d’identitat i packaging. El repte de disseny doncs, és reflexar els ...
  • Geminis : cocktail experience 

    Miranda Caso de los Cobos, Sara (2016-10-19)
    Aquest projecte consisteix en la creació d’un escenari per tots els amants de la cocteleria. On l’art de la creació i la cata de còctels es gaudeix en tot moment. Es situa a Gijón, on existeix una gran tradició en el gust ...
  • Dissenyar un context educatiu: reforma de l’edifici de parvulari de l’Escola Folch i Torres basada en una metodologia activa 

    Balcells Garner, Claudia (2016-10-19)
    L’interès personal per promoure una nova educació que valori a l’infant i potenciï les seves capacitats ha portat a detectar una manca de coherència entre aquesta i l’espai on es desenvolupa. Aquest projecte pretén revalorar ...
  • Olympic matters : demystifying, revealing and visualizing the Olympic Games 

    Oriol Serra, Marc (2015-09-28)
    Olympic matters és un treball que neix amb el propòsit de comunicar visualment un seguit d’informació relacionada amb el gran esdeveniment mundial que són els Jocs Olímpics. Aquest fet esportiu té lloc cada 4 anys en una ...
  • Lucy, el atlas sobre nosotros 

    Mir Villellas, Berta (2015-09-28)
    Per què evolucionem? Per què hem estat en constant canvi i ens hem anat desplaçant per tot el planeta durant milions d’anys? La teoria de l’evolució de l’espècie humana ha estat per a alguns un tema tabú doncs no s’ha sabut ...
  • CANVI : la casa del vi a Corea del Sud 

    Gomez Rios, Jessica (2015-09-28)
    CANVI és, en poques paraules, un espai de degustació de vins i tapes on la simbiosi entre cultures, catalana i sud-coreana, és el concepte principal entorn al qual gira tot el projecte. Aquesta idea neix d’una inquietud ...
  • Fill the gaps : com el disseny col·laboratiu contribueix a solucionar els desperfectes de la ciutat 

    Casademont Costa, Ester (2015-09-28)
    El pas del temps i el moviment deixen cicatrius. Fill the gaps, dona veu al paviment i pretén parxejar racons i fissures trobades per Barcelona, completant el puzle urbà amb l’addició d’una versió social i acolorida del ...

View more