Now showing items 299-309 of 309

    • UX i vida vikinga 

      Medina, Rosa (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)
      Rosa Medina parla de la seva trajectòria personal com a dissenyadora gràfica i especialista en experiència d’usuari a Momondo.
    • Vaivé 

      Sánchez Torner, Judit (2016)
      “Vaivé” és una revista impresa bianual que tracta el tema de les marees no des de la vessant científica sinó des de l’etnologia marítima. Parla de com ens afecten i com les interpretem en el territori espanyol, una visió ...
    • Els valors del packaging a través d’un envàs take away per restaurants ecològics 

      Aviñoa Ordóñez, Laia (2016)
      Veure i viure la contaminació de les platges és un fet cada vegada més habitual entre la població actual. Tones de deixalles són abocades al mar dia rere dia, sent el plàstic el material més abundant i, a la vegada, el més ...
    • Veovelíngula : exposición de trabajos del Curso de Especialización en Ilustración para Publicaciones Infantiles y Juveniles 2017-2018 

      Núñez, Andrea; Naranjo, Andrés; Bosch, Carla; Ki, Clara; Rey, Celia; Giraldo, Daniela; Riveros, Flo; Lenneman, Harriet; Pérez, Irene; Berloso, Laia; Sánchez, Lorena; Almeida, Luara; Trujillo, Marc; Coll, Maria; MR, Mike; Ortega, Sarah; Donoso, Virginia (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2018-04)
      Catàleg de l'exposició del Curs d'Especialització en Il·lustració per a Publicacions Infantils i Juvenils, 2017-2018.
    • Veritats i varietés 

      Murillo, Carles (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)
      Des de la seva experiència, Carles Murillo parla del rol del dissenyador més enllà de la definició estàndard o més immediata de disseny gràfic, com pot ser el del dissenyador-editor, el dissenyador-dinamitzador, el ...
    • Vídia : sensorialitat del vi 

      Baixas Estradé, Francesca (2014-10-23)
      Vídia és una marca de vi pensada per omplir un buit en el mercat, destinada a un tàrget de gent inexperta però inquita per iniciar-se al món del tast de vins. Basada en un codi visual format per les cinc característiques ...
    • Vigo : rediseño de la identidad de un sistema de transporte público 

      Ros Comesaña, Sabela (2014-07-16)
      VIGO és un projecte d’identitat corporativa que consisteix en el redisseny de la identitat visual actual del sistema de transport públic de la ciutat gallega de Vigo. El Projecte de Fi de Grau es centra en el desenvolupament ...
    • Visual communication paradigm/s 

      Font Casadó, Meritxell (2017)
      Es un projecte interdisciplinari el qual explora el concepte de comunicació visual i obre una línia d'investigació. En el curs d'aquest projecte, he desenvolupat el que significa "veure" i també com el nostre sistema visual ...
    • Visualitzacions infogràfiques : dispositius crítics amb capacitat funcional 

      Garrido Gabarrón, Enric (2014-11-06)
      Aquesta investigació centra els seus esforços a estudiar la capacitat de representació gràfica que el Big Data està generant, a través d’infografies i visualitzacions de dades en el nostre paisatge visual quotidià. Més ...
    • Voltata 

      Moya Illa, Judit (2017)
      VOLTATA és un encàrrec fictici d’un establiment de pizzes take away que vol oferir un producte de qualitat i artesà amb l’ajuda d’un treball identitari que faci que es diferenciï del que coneixem en el sector. Per tant ...
    • ... Y pausa 

      Jiménez Álvarez, Israel (2016)
      ...y pausa rescata tres premisas de la inutilidad aparente de la desaceleración del individuo y la traduce en tres acciones de espacio. ... y pausa pretende ser un lugar donde el contemplar, la reflexión y el silencio pasen ...