Now showing items 284-303 of 305

    • Les tecnologies de la informació i la comunicació i la seva aplicació a l'aula 

      Riera Ramón, Estela (2014-01-08)
      L’objectiu d’aquest treball és generar un document mitjançant el qual, un dissenyador pugui portar a terme gràficament les instruccions que s’hi donen i aplicar-les en un suport digital. I, es tracta d’implementar noves ...
    • Teenternet 

      Minchero Santamaría, Manuel (2017)
      Teenternet es un proyecto de investigación basado en la elaboración de un término desde el que analizar la cultura surgida tras el acontecimiento postinternet. Se acuña un término carente de significado (teenternet) para ...
    • The life of trend visual discourses : a case study for pollination 

      Bartomeu, Elena, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona, 2016)
      This article presents a tool for visual discourse analysis that allows stylistic research indicators to be systematised. The tool, called Documentary Analysis Matrix, is based on the theoretical aspects of visual semiotics. ...
    • The practice of disorientation: searching for an aesthetic of absence 

      Talavera Oré, Pilar (Research Group Design Processes. Advanced Practices in Design & Art; EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2015)
      The purpose of this article is to analyse some performative practices of a participatory nature that took place through the workshop entitled How to get closer with your eyes closed, held at the Universitat Autònoma de ...
    • The research cooking as innovative design 

      Camps Lorente, Joan (Research Group Design Processes. Advanced Practices in Design & Art; EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2015)
      The practices developed in some of the best restaurants in the world have transformed the way we perceive the food and, at the same time, they have implemented some operating systems focused on constant research activity. ...
    • La tipografía: herramienta para la multiculturalidad 

      Balius, Andreu (Fundación Diseño Madrid (DIMAD), 2017-10)
      Desde las asignaturas de Tipografía y Creación Tipográfica, se hace cada vez más necesaria la integración de otros sistemas de escritura. Saber combinar distintas lenguas para una comunicación que permita el diálogo entre ...
    • Todos los sábados de agosto 

      Amills López, Marcel (2017)
      Anàlisi de la relació que estableix el sapiens amb les ficcions, fruit de la revolució cognitiva, i amb les pròtesis, revolució tècnica. Com l'encreuament amb aquestes pot afectar a sapiens per esdevenir, o no, una espècie ...
    • Trail running prótesis 

      Sánchez Arias, Rubén (2015-07-22)
      El trail running ha cridat l'atenció de dos esportistes amputats d'una extremitat inferior, hándicap que lluny d'apartar-los d'aquesta disciplina els ha motivat a començar aquesta nova aventura amb una pròtesi no adaptada ...
    • Transformación de una asignatura en una comunidad de práctica, experimentación y aprendizaje 

      Majó Rossell, Anna; Fernández, Vivian; Ventura, Oriol; Oliva, Raúl (Fundación Diseño Madrid (DIMAD), 2017-03)
      Esta presentación se plantea como un recorrido por el trabajo de ideación, gestión e implementación de la asignatura Introducción al Proyecto de Diseño del primer curso del grado de Diseño. Su planteamiento es el de alejarse ...
    • Tuset Street, la decoració a debat 

      Celada, Guillem (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de BarcelonaGRHED Grup de Recerca en Història i Estudis de Disseny, 2016)
      A mediados de los años sesenta y hasta los primeros setenta (del siglo XX), la calle Tuset de Barcelona, fue conocida popularmente como Tuset Street. Tuset fue enclave de la aparición de nuevas tipologías de negocios y de ...
    • TYPO EINA. 01 

      Corbeto, Albert; Jardí, Enric, 1964-; Sturm, Julia; Salichs Pérez, Elio; Soler i Canaleta, Laia; Bragoni, Guillermo; Weber Antón, Natalia (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2018-04)
      En aquest número recollim els textos de tres treballs de recerca (On typographic superfamilies: investigating the history, nature and rationale of extended typeface families / Julia Sturm; Humanismo, Racionalismo y ...
    • UX i vida vikinga 

      Medina, Rosa (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)
      Rosa Medina parla de la seva trajectòria personal com a dissenyadora gràfica i especialista en experiència d’usuari a Momondo.
    • Vaivé 

      Sánchez Torner, Judit (2016)
      “Vaivé” és una revista impresa bianual que tracta el tema de les marees no des de la vessant científica sinó des de l’etnologia marítima. Parla de com ens afecten i com les interpretem en el territori espanyol, una visió ...
    • Els valors del packaging a través d’un envàs take away per restaurants ecològics 

      Aviñoa Ordóñez, Laia (2016)
      Veure i viure la contaminació de les platges és un fet cada vegada més habitual entre la població actual. Tones de deixalles són abocades al mar dia rere dia, sent el plàstic el material més abundant i, a la vegada, el més ...
    • Veovelíngula : exposición de trabajos del Curso de Especialización en Ilustración para Publicaciones Infantiles y Juveniles 2017-2018 

      Núñez, Andrea; Naranjo, Andrés; Bosch, Carla; Ki, Clara; Rey, Celia; Giraldo, Daniela; Riveros, Flo; Lenneman, Harriet; Pérez, Irene; Berloso, Laia; Sánchez, Lorena; Almeida, Luara; Trujillo, Marc; Coll, Maria; MR, Mike; Ortega, Sarah; Donoso, Virginia (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2018-04)
      Catàleg de l'exposició del Curs d'Especialització en Il·lustració per a Publicacions Infantils i Juvenils, 2017-2018.
    • Veritats i varietés 

      Murillo, Carles (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, 2017)
      Des de la seva experiència, Carles Murillo parla del rol del dissenyador més enllà de la definició estàndard o més immediata de disseny gràfic, com pot ser el del dissenyador-editor, el dissenyador-dinamitzador, el ...
    • Vídia : sensorialitat del vi 

      Baixas Estradé, Francesca (2014-10-23)
      Vídia és una marca de vi pensada per omplir un buit en el mercat, destinada a un tàrget de gent inexperta però inquita per iniciar-se al món del tast de vins. Basada en un codi visual format per les cinc característiques ...
    • Vigo : rediseño de la identidad de un sistema de transporte público 

      Ros Comesaña, Sabela (2014-07-16)
      VIGO és un projecte d’identitat corporativa que consisteix en el redisseny de la identitat visual actual del sistema de transport públic de la ciutat gallega de Vigo. El Projecte de Fi de Grau es centra en el desenvolupament ...
    • Visual communication paradigm/s 

      Font Casadó, Meritxell (2017)
      Es un projecte interdisciplinari el qual explora el concepte de comunicació visual i obre una línia d'investigació. En el curs d'aquest projecte, he desenvolupat el que significa "veure" i també com el nostre sistema visual ...
    • Visualitzacions infogràfiques : dispositius crítics amb capacitat funcional 

      Garrido Gabarrón, Enric (2014-11-06)
      Aquesta investigació centra els seus esforços a estudiar la capacitat de representació gràfica que el Big Data està generant, a través d’infografies i visualitzacions de dades en el nostre paisatge visual quotidià. Més ...